Hälsporre

I måndags så var jag på Sveakliniken och fick tejpat min högra fot eftersom jag antagligen har hälsporre. Gör ont när jag sovit hela natten och ska gå upp och om jag suttit en längre stund och ska resa mig och gå, får liksom halta mig dit jag ska. Jag ska ha tejpen på i en vecka så till söndagskvällen då ska jag plocka av det och sedan tvätta foten och smörja den med nån kräm jag kommer ta helosan för det är bra =) Ska sedan till Sveakliniken igen på måndagen och få ny tejp. Hoppas det kommer hjälpa och försvinna så småningom. Vill ju kunna använda mina nya skor jag köpte förra helgen..
 


Längtar så tills imorgon fredag 2012-10-12 för då kommer mitt hjärta Andreas hit och då ska vi ha världens mysigaste kväll och hela helgen såklart, är så ensamt i veckorna när han e hemma hos sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback