2012-11-02

Ja då var oktobermånad också förbi, helt galet så snabbt månaderna svischar förbi oss.

Skönt att det är fredag idag, ska ner till Kom igång kl.9.00 sedan år jag se hur länge jag är där nere idag, är friskvårdsdag idag så jag ska ut och gå, funderar på att sticka hem och hämta Simba och sedan gå en runda med honom. Får se hur det blir eller om det blir promenad med någon där nere. 

Är bara 73 dagar kvar tills jag fyller 30 år. Vet inte alls om jag ska ha kalas eller inte. Är så svårt att veta vad man ska bjuda på, kaka, kaffe, tårta eller smörgåstårta, mat. Hur ska ni fira eran 30 års dag? Vill ha lite tips på hur man kan göra om man ska firas.

Detta var vad jag hade att bjuda på idag.
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback