Sålt!

Vi fick sålt akvariumet. Var min pappa som köpte det så det känns skoj att dom fortfarande finns i familjen =) Hörde av mamma igår att dom redan köpt nya fiskar. Dock kommer jag ej ihåg vad för sorter det var. Men en del nya fiskar blev det. Får gå dit och titta på det en dag. Ska hjälpa dom med att lägga ner stocken också om de inte gjort det ännu.

Idag så har jag lite att fixa med här hemma som lite överraskningar och ev dammsuga över här lite för det var hemskt vad det kommit fram dammråttor snabbt, kanske tar det ikväll när det e svalare. Skönt på ett sätt att solen och värmen hittat hit.
Till helgen är det en tur till Landskrona och sen på kvällen blir det ESC Finalen. Har inte sett semifinalerna men ska bli bra att se finalen ändå.

Det var allt jag hade att bjuda på idag.

Förresten nån som har ett bra tips till mina fötter som blivit helt konstiga, skinnet släpper och jag är halvtorr om fötterna, gör sjukt ont när jag går för skinnet har släppt på båda tramdynorna =(

Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback