20120308

Ja det har blivit mars månad nu redan på dag 8. Blev väckt av min Älskling i morse som sjöng att det snöade. Suck vill inte ha snö nu, vill ha vår så vi kan vara nere i kolonin och hålla på att rensa och göra fint där ju.

Vill ej ha detta mer:

Snö


Vill ha detta: 



Vår =)



Hur känner ni andra angående vårt väder?

Nu ska jag klä på mig och ta ut lillkillen Simba på hans första morgonrunda. Se hur han reagerar på snön som faller ner från himlen. Hoppas att han inte blir jätteblöt om magen eftersom han har ett av såren typ där, mer vid ljumsken förstår och pungen. Snart är det frärdigläkt och fint. Ska få ta stygnen på måndag.

Trevlig helg på er för jag
lär nog ej skriva mer denna veckan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback