20120720

Ja då har snart juli månad snart nått sitt slut. Helt galet så snabbt veckorna och månaderna svischar förbi oss. Man får lite åldersnojja när man tänker på att tiden rullar förbi, blir nytt år snabbare och snabbare för varje år tycker jag. Men men man får försöka att leva i nuet och må så gott man bara kan.

Har ej gjort så jättemycket här sen sist.
Dock så har jag fixat lite med mina växter, gett en porslinsblomma ny kruka och ny jord så den kan växa och ge mig ännu fler blommor som doftar så gott. Riktiga rumfriskare. Har typ bara porslinsblommor här hemma och nån enstaka hibiskusar, orkídéer, fredskallor, clivia och några andra gröna växter.

Har varit iväg lite med Andreas på lite olika hamnar här i skåne. Är så mysigt att promenera runt vid alla båtarna. Dock går jag ej ut på bryggorna för det gillar jag inte alls., men Andreas älskar det =)
Var nere i Skanör och gick lite där, passade även på att bada fötterna, var lite kallt först men sen blev det behagligt.. Sedan köpte vi varsin milkshake och gick ut på en stenmur och satt där och njöt för fulla halsar =) Det var riktigt härligt. Får nog bli en tur till ner i den hamnen tror jag, eller vad säger du Andreas? Ska bli underbart att njuta med dig på din semester <3

Trevlig Semester på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback