Kommentarer - JA TACK! ;)

Ja tack jag vill väldigt gärna ha kommentarer på mina blogginlägg, ett sett att se vem som läser min blogg.. Så kom igen nu, snälla bloggläsare, lämna några fotspår... NU!!

Idag så är det Torsdagen den 26 Januari, dagen före lönedatumet =) Ska sätta oss ikväll och fixa med våra räkningar så det blir gjort fort så man har koll på resterande pengarna.

Jag har rensat i vårt akvarium, tog bort nästan alla våra växter där i för vi hade fått en del svarta alger på dem, så de fick åka ut i tunnan. Sen så tömde jag 2 hinkar med vatten och sen fixade jag till stenen så det är lägre med sten framme vid glaset och högre där bak, det gör så att det ser större ut =) Sen så skrubbade jag döskallen och en stendekoration för de hade också lite alger på sig. Sen blev det nästan 3 fulla vattenkannor med nytt vatten för fiskarna =) Nu vill jag köpa nya fiskar, Funderar på en hel del men kan ej bestämma mej ännu för vilka, kanske kan köpa 2 sorter och få antal. Vi ska få några ancistrus ( Malar ) utav Annika och Kalle för dom hade fått en del bebisar, vi trodde/tror ju att en av våra ska ha det med men verkar dåligt. Kanske har vi inga hanar som kan befrukta äggen.. Sen så har ju 2 ancistrus dött,varför vet vi inte, vattnets värden var bra enligt vårt prov vi gjorde. Jaja nog om detta. Titta på våra bilder nedan =)


Såhär såg det ut i början

Så såg det ut i början

Sen så blev det såhär efter ett tag



Och nu ser det ut såhär



Såhär ser vår största ancistrus ut



Lämna gärna tips på fina fiskar och som är roliga =)

Ha det gott!!



P.s Jag Älskar Dig Andreas Axelsson <3 D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback