2012-01-12

Dagen före FREDAGEN den 13 Januari och MIN födelsedag!

Vi har världens storm här i Svedala. Jag lämnade nyss Simba, han kommer hem igen ikväll. Idag så ska jag tvätta ( håller på ) ska eventuellt städa undan lite här hemma, renbädda sängen men de nya sängkläderna vi fick i julklapp av min mamma och pappa. Blir kanske en bild på det senare =) Är nåt lila, har ej sett det ännu ( ligger i förpackningen ännu )

Ska strax ner i tvättstugan igen sen där efter ska jag nog försöka äta något litet, min mage känns ej okej idag, kan vara för att jag kanske behöver mat i den eller så är det nåt annat som spökar, vad vet jag inte riktigt. Min älskling har snart jobbat en hel vecka och han tycker bäst om det än att vara hemma och vara sjuk. Kan bara hålla med honom.

Men snart är det helg och då ska vi en sväng hem till hans mormor på lördagsförmiddagen och hjälpa henne med nåt till tvn, tror det var sånt kort till en box. Sen därefter ska vi hem igen och baka lite inför minikalaset på söndag, älsklingens pappa med sambo, syster och eventuellt hennes sambo kommer och vill gratulera mig =) Jag ska baka min sockerkaka som älsklingen gillar och han ska försöka sej på min mors chokladbröd igen =)

Detta får räcka för idag!!

P.s Jag Älskar Dig
Andreas D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback