2012-01-10

Tisdag idag och jag har haft skallebank precis hela dagen idag så himla drygt.. Skulle hjälpt min syster idag med men fick bli hemma idag pga huvudvärken. Mådde inte bra heller innan jag fått i mej frukosten. Tur att illamåendet försvann efter frukosten, dock hade jag blivit mer glad om huvudvärken med kunde försvunnit.. Ska nog bort om min syster imorgon istället, hoppas bara att jag slipper huvudvärken imorgon =)

Snart är det min födelsedag på fredag japp just det på "den" fredagen som alla blir rädda för typ! Men inte jag. Är som vilken dag som helst, för er som inte fattar så fyller jag ju år den 13 Januari och i år är det på en FREDAG! Ska inte ha nåt kalas alls tänkte jag, dock blir det nog bjudning av tårta för mina föräldrar och min syster med man.

Sen har jag hört att det ska komma en ny blomsterbutik här i Svedala Blomsterkronan ska den visst heta och är i Stjärnlivs gamla lokal, så man kommer ha blommor ganska nära =) De öppnar den 13 Januari, dock vet jag ingen tid.

Älsklingen är på väg hem nu så jag avsluta datoranvändandet för nu kanske återkommer jag senare eller en annan dag!

Det var allt för mig idag!

Ps. Ni glömmer väl inte att kommentera?? D.s

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback