2012-01-09

Ja då var det måndag igen.

Min sambo har haft världens otur och råkat på hemska halsflussen. Så han har fått vara hemma en vecka från jobb eftersom han haft så ont när han pratat och när han svalde. Han fick först penicillin Kåvepenin men den hjälpte inte så en ny läkartid ringdes och fick redan samma dag som han ringde. Fick ny läkare och ny medicin. Han har även haft en fruktansvärd hosta. Och nu mår han bättre, tack och lov.

Idag så ska det komma nån och besiktiga våran läganhet, har ju fått ny hyresvärd som vill se lägenheternas "kvalitet" de har aldrig varit inne i min lägenhet så de vet inte alls hur den ser ut. Har skrivit en lista på de fel som vi vill få fixade och som bör fixas!
Medans dom ska vara här hemma och kolla så har jag lämnat Simba hem till min mamma och pappa för att det ska vara lugnt här hemma och att jag ska kunna höra vad dom säger och så om vår lägenhet. Jag hade hoppats att älsklingen kunde varit hemma när dom kom hit, men men jag fixar nog detta med.

Sen när dom varit här så kommer jag traska hem till min syster för hon ville ha hjälp med att skriva in deras filmer i datorn. Sen när jag är klar där om jag blir klar idag (dom har massor av filmer) så ska jag hämta Simba hos mamma såvida jag inte hämtar honom först och tar han med till syrran. Får se hur jag gör, skulle egentligen installera vår gamla skrivare till dem idag men får se om det hinns med också.

Detta får räcka för idag..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback