Kastrering

Idag så har jag varit och lämnad Simba hos vetrinären för det är dags för hans kastrering. Lämnade honom där vid 8.00 och sen var det min tur på HMC att lämna blodproverna. Gick bra där uppe var den bästa sköterskan som stack mig där uppe. Blev en promenad hem därefter, sen fixade jag frukost när jag kom hem så den har jag precis ätit medans jag kollat på Hem Till Gården. Jag gillar den serien skarpt.

Dagen idag blir i lugnaste tecknet för jag har hhuvudvärk.
Plus att jag kommer sitta som på nålar hela dagen till jag får ett samtal angående Simba.
Vill ha hem vår lille kille snarast. Det är så supertomt när han inte är hemma.

Saknar dig Simba snart är du hemma hos oss igen.

Jag Älskar mina gossar Andreas & Simba!!
Ni är mitt allt <3


Mina hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback