2012-02-16

Har nyss kollat klart på avsnitt 4 på Sofias Änglar. Så hemskt det måste vara att ha det i bagaget det dom gått igenom i sitt liv. Fy f_n säger jag bara.

NU har vi äntligen fått det varmt och skönt här hemma, varmt vatten har vi också fått =) f_n på tiden. Innan hade vi typ 16,6 grader inne och nu har vi 24,8 grader och det är mycket skönare. Jag slipper sitta sitta inne med både långärmströja,långkalsonger och morgonskor, Härligt =) med andra ord.

Längtar tills imorgon för då är det fredag och helgen börjar. Vi ska vara hundfria från fredag 9.00 till lördag kväll. Skönt, vi har inte direkt några planer på hur vi ska spendera lördagen, kanske en tripp till skogen eller annat ställe, eller bara vara hemma och göra vad vi känner för. Blir nog att kolla på livesändningen av Melodifestivalen på lördagskvällen via webben vilket också fungerar minst lika bra som om man skulle sitta framför tvn.

Är nog inte många i vår ålder som inte äger tv. Vi beslutade att sälja den och säga upp tvlicensen då vi inte använde tvn. Skönt att slippa se den stå där och bli grå av all damm som landa på den. Nu har vi vårt akvarium på den väggen som tvn stod på så våra fiskar är vår "tv" ;)

Sen så undrar jag om där är någon som ens läser min blogg för det är ju hemskt vad kassa ni är på att kommentera den ;)



Ps Glöm Nu inte när ni läsat att skriva en liten rad i kommentar =) D.s





Trevlig Helg På Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback