September - Update

Ja då har vi bytat månad, är redan September, helt sjukt vad tiden går snabbt. I torsdags så fick min syster och hennes man nycklarna till sitt nya hus som dom har köpt. Det ligger här i Svedala, men kan ej säga vart för det vet jag ej om jag får berätta. Kommer kanske senare.

Idag så har jag börjar tvätta en maskin andra är igång plus torktumlaren går med första maskinens tvätt. Får se om det blir torrt eller om maskinen bara stannar som den gjort förr. Orkar inte hänga upp underkläderna för det tar sån plats och tid. Nu har jag t-shirtar inne i maskinen, de är klara lagom tills jag kommer hem från skolan, går bara 11.10-11.50 idag och har matte. Lagom med en lektion om dagen ju, tur den inte är senare för det är bara drygt att behöva gå hemma och vänta en hel dag för att gå till skolan typ en timme.

Idag skulle jag egentligen träffat Annika och Måns men ha har troligtvis åkt på maginfluensa så vi sköt upp det till en annan dag/kväll. Ska hämta Måns på dagis en dag nästa vecka =) Han är så underbar lille Måns. Så jag och Andreas får göra lite tillsammans istället och det blir en runda till tippen med en del skit som står nere i källaren utanför vårt förråd. Sen ska vi ner en tur till kolonin och klippa gräset med handjagaren och med Andreas pappas grästrimmer som vi lånat för ett tag sen nu. Kanske vi tar en tur till på lördags förmiddagen och rensar där nere sen ska vi på middag hos Andreas pappa med flera =) Ska bli kul och träffa dem för nu är det jättelängesen..

Sen så har vi skaffat oss varsin kamera så vi har en del hobbys. Både våra fiskar, kolonin och fotograferingen =)
Vi har köpt en Canon EOS 550D och en Canon EOS 1100D Systemkameror har ett extra objektiv med som man kan fota närbilder med =)


Får räcka för denna gången

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback