Hundfri helg m.m

Ja då var det fredagen den 16/9-2011. Jag har tvättdag idag och den är i full fart, har tredje maskinen igång nu. Har haft en timmes lektion idag, hade matematik. Efter den timmen så cyklade jag ner om till kolonin som ligger på vägen hem från skolan. Jag kände för att klippa gräset där nere så det har jag gjort idag, det gick snabbt och smidigt. Pratade en stund med hjärtat på hans lunch via telefonen. Sen så cyklade jag hem och tog med mej tvätten upp som var klar, så nu hänger den här inne i storaummet på torkställningen. Värmde mej lite matrester från igår, ugnstekt kyckling med ris och hemmagjord brunsås, supersmarrigt är det.

Denna helgen kommer att bjuda på hundfritt sen 10.00 idag till söndag. Mitt X hämtade honom i morse då vid 10.00 ska ha honom till imorgon kväll då mina föräldrar sen ska ta över och ha honom till söndag. Idag så blir det slappande och mysa med älsklingen här hemma i soffan. På lördag så ska vi umgås med favoriterna Karlssons och det ska bli många skratt och galenskap. Eller vad säger ni, hehe? Söndag så ska vi hjälpa älsklingens mormor med hennes tv som ska flytta från V till Y, ja hans mormor ska ju flytta med såklart.

Så vad ska ni själva hitta på för skoj i helgen då?

Trevlig Helg på er!

Tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback