30 November 2011

Ja då är det sista dagen i november för detta året. Helt galet vad det går snabbt.
Var på julskyltingen här i byn och det var den tråkigaste sådan jag varit på. Var ju knappt något därnere överhuvudtaget. Vi tog en sväng in på Coop för vi ville smaka julmaten men eftersom det bara låg där på bordet så gick vi bara där förbi. Vidare bort till ICA och där hade de personal och julmat som vi smakade utav. Sen därefter traskade vi hemåt gick en runda med Simba direkt.

Nästa år så kommer vi besöka en annan julskyltning. Nån om har tips på en som är värd att åka och gå på så lämna gärna en kommentar =)

Idag så blir det en tur in till stan för att shoppa julklapparna som skall inhandlas. Dock så är det inte så många som vi ska handla julkappar till och det är skönt. Jag hatar att handla presenter. Vill hellre handla till mig själv för det är roligare. Dock inte i klädesväg utan mer i prylväg, eller lite nya fiskar =) Hihi

Har inte hänt så mycket mer här sen sist jag skrev.

Jag ringde dock till Telenor igår för att jag hade fått en påminnelseavgift på 50 kr som jag ej ville betala eftersom jag hade ringt dem tidigare men det var tydligen för sent av mig att ringa då, för det skickas ut av sej själv. Men det var bra att jag ringde in där för jag fick ett erbjudande om att få en ny mobil men jagj tackade nej eftersom jag ej haft min så länge, i april är det 1 år. Jag knde dock sänka min mobilräkning med 98 kr vilket kändes perfekt plus att jag kan skicka 3000 fria sms till alla operatörer. Innan betalade jag 29 kr i månaden för att skicka gratis till Telenorskunder, och det är jo onödigt då jag bara har 3 i mitt liv som ha dem. Så det var kanon.. Så nu väntar jag bara på att få första fakturan med nya saldot se så det stämmer =)

Ha det gott!!

Ps. Glöm ej att lämna tips på julskyltningarna som är värda att åka till D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback