2011-11-16

Usch och fy, vaknade och sträckte på mig och så bara pang så fick jag nackspärr =( gör ont ner till axeln. Vill ha bort det nu för det är så jobbigt att ha ont. Nån som vill byta med mig?? Set blir en lång dag idag eftersom jag vaknade redan klockan 05.00 brukar vakna 06.00 eller 07.00 och det är mer lagom tycker jag.
Har ingen aning om vad jag ska hitta på med för något idag. Älsklingen jobbar och står i som vanligt.

I helgen som var så hade vi fullt upp, i lördags så passade vi Måns en stund medans Annika och Kalle var på dop. När dom hämtat Måns så gjorde vi oss iordning för vi var bjudna på kalas i Lund hos Sofie och Tomas, var Tomas kalas då han hade fyllt år på tisdagen den 8/11, blev lite kaffe/läsk och kakor. Sen på söndagsmorgonen så var det dags för oss att köra och veckohandla till denna veckan sen hem och packa in det o sen bar det iväg till nästa kalas som var uppe i Ängelholm hos Andreas mamma, var hennes bonusbarn som hade fyllt år den 9/11. Det blev stekt lax, kokt potatis och hollandaisesås att äta där på det kalaset, var supergott. Sen efterätt på det, dom fick våfflor med grädde, glass, sylt och jag fick nougautglass och piruett med choklad i (som ballerinakexen fast dom är glutenfria ) Supergod glass var det.

Det var allt vad jag kan komma på som hänt sen sist!

Ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback