Praktik - Avslutat - Förkyld - Start

Så underbart, avslutar min praktik i fredags och kommer hem och känner hur förkylningen bara intar min kropp. Skulle träffat Annika med familj i lördags men fick ställa in den kvällen för jag hade så ont i både hals och hela kroppen. Låg på soffan hela lördagen och Andreas mitt hjärta fixade både tvätten och veckohandlingen på Maxi. Han e bäst mitt underbaraste hjärta. Vet inte vad jag skulle gjort utan honom. Älskar dig älsklingen.

Blir att stanna hemma denna veckan och kurera mej. Är ju dags för 95 års fest på lördag hos mina föräldrar men det är min bror som fyller 35 år den 1 Juni och min syster och hennes man som fyller 31 år resp. 29 år den 4 Juni. Kom nyss på att vi inte köpt nån present till nån av dem ännu. vet inte heller vad man kan köpa, nån som har nåt bra tips så bara skriv det som en kommentar. Behöver massor av tips och ideér!!

Får räcka med detta för idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback