2 dagars kurs, m.m

Då var det tisdagen den 10 maj och klockan är 07.00 Jag sitter hemma och väntar på att klockan ska bli 9.00 så man kan börja med dag 2 på kursen. Vi har fått en 2 dagars kurs som heter Ekonimismart. Ger er en länk för den som är intresserad, dock har jag bara en via FB. Och den kommer här:  www.facebook.com/Ekonomismart  Efter kursen avslutad så kommer man få nåt intyg som man kan ha med sej när man söker jobb, men jag förstår ej den biten riktigt.

Efter vi slutar idag så skall jag cykla direkt hem till Annika och Måns, går tyvärr lite lång tid mellan gångerna vi ses på. Men men är så när man jobbar och har projekt/praktik. Sen när jag kommer hem från dem så skall jag och älsklingen köra in till Malmö och äta middag och sen bort till Maxi Toftanäs för veckohandlingen, skulle gjort det i söndags men då var det inplanerat annat som tog ut på tiden så vi hann ej.

Sen så längtar jag verkligen inte till torsdag för då skall min älskling till Göteborg med sitt jobb för nån mässa, han kommer ej hem förrän fredags kvällen. Hur skall jag och Simba klara oss utan honom?! Men men det går nog ganska bra.

Detta får vara för denna gången. Kommer ej på nåt mer att skriva plus att jag blev trött av detta. Ha en bra dag allesammans för det skall jag ha!!

Ps. JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS I MASSOR<3<3<3 D.s

Over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback