2011-07-22

Då har älsklingen varit igång o jobbat 2 veckor. Sjukt vad tiden går fort. När han kommer hem idag så ska vi köra till Zoogiganten för att köpa ancistrus till akvariumet

Därefter ska vi hem och laga pannkakor till middag. Var ett bra tag sen vi hade det så det ska bli gott.

Annars har det inte hänt så jättemycket här och ska inte hända jättemycket heller, ska om vädret är fint åka med mina föräldrar upp till deras stuga uppe i Halmstad/Marbäck och Andreas skall få klippa gräset med deras åkgräsklipparen för det tyckte han var roligt =) Denna gången om det blir av så ska vi ta med oss Simba dit.

Får även visa min fina orkidé som blommar superfint =) Fick den av min svärmor Maria när jag fyllde år 13 januari 2011 Den hade 15 knoppar och 7 av dem blommar, jag verkligen gillar när jag lyckas med mina växter =)

Fin orkidé som jag fick av svärmor Maria 13 januari 2011  15 knoppar och 7 av dem blommar

Sen får ju jag visa den goda maten jag gjorde en dag i denna veckan det var wokad kyckling med kokosmjölk och wokgrönsaker classic.

Denna bilden e innan jag hällde i kokosmjölken



Och denna är med kokosmjölken i



Ha det gott o må väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback