Landskrona

Nu är det ett bra tag sen som jag bloggade. Spenderar den mesta av min tid tillsammans med mitt underbaraste hjärta Andreas, vi befinner oss i hans lägenhet uppe i fina Landskrona, han jobbar på dagarna o då promenerar jag en del här runt Citadellet med Simba. Nyss så har jag ätit min frukost o nu dricker jag mitt kaffe o slötittar på TV. Simba han ligger här bredvid mig o vilar. Tur man har honom så man kommer ut lite på dagarna, miljön här uppe är ju bara så fin o mysig, kan ta en promenad ner till havet o bara sitta där på en bänk o känna harmonin. Det är så lugnande. I söndags morse så gick vi alla 3 ner till havet o satt o mös på en bänk o våra blickar var ut på havet, så underbart.. Var så spegelblankt o fint i vattnet..

Om dagarna så sitter jag och väntar med spänning att min optiker ska ringa angående att mina nya glasögon ska vara klara att hämtas, är mitt hjärta som hittat dessa bågarna o jag längtar så in i bomben tills jag får dom, just nu så sitter jag med mina gamla bågar som jag hade 2005 då de andra jag hade gick i sönder. De lämnade jag in på reparation så jag kan ha dom som reserv ifall nåt händer med dom nya vilket jag inte hoppas. Så fort optikern ringer så måste jag ner snabbt som katten till Svedala =) Vill ha dom Nuuu!!

Bjuder er på några bilder på Simba:

Simba vilar i soffan hos ANdreas

Simba i ett nötskal =)
Simba sover

Vi 2
En bild på oss när vi sitter o tittar ut mot havet i Lnadskrona


Dagens Middag:
Stekt kycklingfile med potatisklyftor och brunsås


Kommentarer
Postat av: Älskling
Härligt att ha dig hos mig!!!
2010-09-07 @ 11:17:10
Postat av: carro
Jag betalar för dem :) den jag har nu kostade 200kr, hennes länk finns i min meny
2010-09-07 @ 18:45:09
Postat av: Micke
Simba e för go! Han har sovställningar som ingen annan. =)
2010-09-07 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback