Update 2010-11-11

Ingen som nappat på mitt databord, får lägga ut det på Blocket.se istället o se om där e nån som e mer sugen. Får sänka priset med.

Idag så har jag varit o lämnat in en kopia på mitt brottsregister till en person som ska ha det för att se att jag kan jobba inom barnomsorgen, för jag har nyss aktiverat mej som timvikarie igen. Vill komma hemifrån o slippa projektet så jag ska satsa så mycket jag kan på att jobba istället, dock ska jag börja väldigt lugnt o känna efter o så.

Idag så är det middag hos mina päron som gäller, vet dock inte vad som bjuds på men e alltid god mat man får där.

Har inte så mycket att skriva om just nu, men inom snar framtid så har jag ner att berätta för er..



Till dej mitt Hjärta:
Jag Älskar Dig Andreas <3
Du är mitt allt o utan dej så finns inte jag.
Puss
Din FliKKa


Kommentarer
Postat av: Carro
Tack! Det är bara till att färga på! Det går ju att färga om ...om du inte skulle bli nöjd. Men gör det för allt i världen på salong!

Skoj att du ska börja jobba! Ta det succesivt och ge framförallt inte upp om du får en motgång. Det är där styrkan ligger, att återkomma !
2010-11-23 @ 08:16:50
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: carro
10 gram, jag ska nog klara mig...man har ju 0.5 gram till typ 20 bullar
2010-12-13 @ 06:45:03
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Carro
Tack marajja ! :)
2011-01-04 @ 10:03:41
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback