Solsken 11/5-2010

Idag så skiner solen här i Svedala, passar utmärkt då jag ska iväg runt kl:13 o träffa favvisarna Anki & Måns. Vi ska ut o promenera o gå till en lekplats så Måns kan leka lite där. Jag ska ha Simba med med så han får komma ut lite oxå o träffa sin kompis Måns, de e så söta ihopa.. Ska höra med M en dag sen om jag hade kunnat få låna hans kamera så jag kunde få ta bra bilder på Måns & Simba. Tror dock att M tar bättre bilder än mej då han e mer aktiv inom fotografering just nu.

Simba har blivit friserad oxå sen jag skrev här sist, han blev det den
6 Maj o han blev så fin o lite som en "nakenhund" men nä nu tror ni säkert att han blivit rakad så man ser skinnet men så e inte fallet, skulle aldrig göra en sån sak. Som sagt han e superduper söt nu, e det alltid men ja ni vet hur jag menar =)


FÖRE:


EFTER:


Simba med Lotuz´s gamla halsband som han hade som valpis.




Är supernöjd med min nya mobil som jag fixade från Telenor, mer nöjd än vad jag kunde tänka mej faktiskt, dels för att den e ROSA o sen att det e en slidetelefon. Men ja jag gillar den o färgen e inte såå skrikandes ROSA.


Min nya mobil 2010


Ha en fortsatt trevlig dag för det ska vi ha =)

KRAM




Kommentarer
Postat av: carina
hej. OM jag får säga dteås tycker faktiskt jag att din hund är sötare innan klippningen än efter... Tycke rom när hundar så så mycket päls som bar astår rakt ut...
2010-05-11 @ 12:32:51
Postat av: Carro
Vi har likadan telefon!
2010-05-12 @ 11:57:43
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Carro
Jadå den är bra! En telefon liksom varken mer el mindre...



Vi får nog ta hem hennes katt till oss
2010-05-12 @ 15:36:01
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback