Suck

Det e skrämmande o se folk som skaffar hund o sen inte kan hantera dem. Såg när jag gick hem från mina föräldrar en man med sin schäfer, såg ut som en ung sådan.. Mannen höllt på att trilla omkull när han o hunden gick över vägen. Hunden drog så fruktansvärt o han hängde som en vante efter.. Varför i hela världen skaffar man sej en stor hund om man inte kan hantera dem!? Han lär ju ha problem med den hunden alltid eftersom den drog runt han nu.. Kan inte hjälpa de men idiot säger jag bara!!

Nä tacka vet jag Simba o min relation,
vi e som gjutna för varandra
även om han e i sin testaålder nu så
vinner jag oftas i slutändan eftersom jag inte ger mej!


Detta var allt vad jag hade för denna gången..
Var bara så tvungen o skriva av mej!

Hajj


 

                                                           Fotograf: Maria Sonesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback