Update 11/6-2010

Var ett bra tag sen som jag skrev nåt, men har inte känt sug att skriva något.. Har inte hänt så mycket sen sist skulle jag tro.

Min morfar e begravd o min mamma o hennes syster (min moster) har varit på bodelning som visade sej att hon inte får ärva nåt från sin far, e bara min moster som fått allt. Nån som vet hur det egentligen går till, kan min mamma bli helt arvslös eller det finns nån regel som säger att hon har rätt till en viss del? För vi har inte nån koll på detta..

Har inte mer o säga just nu..

Ha en trevlig helg!






Kommentarer
Postat av: Angelika
Taskigt att dinmamma inte fått ärva något! Hoppas att ni lösser det, jag har tyvärr inte heller någon koll på hur sånt här går till! Kram
2010-06-11 @ 15:27:34
URL: http://mamma.nu/angelikaz
Postat av: Nina
Din mamma ärver hälften. Ens föräldrar kan ALDRIG göra barnen arvslösa.....så är lagen.
2010-06-11 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback