Tillsammans <3

Har haft en underbar helg med min fina pojkvän Andreas <3
Ja nu e vi tillsammans, blev det idag 4 Juli kl:20.00 Love Him <3
Han var här redan onsdag o torsdag men åkte hem på kvällen, sen så kom han på fredagskvällen åkte hem nu ikväll kl:21.30 Saknar honom redan så mycket.
 Han e bara såå underbar och fin. Han har lagat supergod mat till oss, blev stekt lax o hollandaisesås vi har myst, varit på promenader med Simba både här i Svedala o i skogen (Torup, Slottet).
Nu sitter jag här hemma och väntar på att min älskling   ska logga in på msn så vi kan prata lite mer innan sängen kallar, för Andreas del, ska ju jobba imorgon.

Nu ska jag ta ut Simba för sista rundan med så det e gjort.

Godnatt på er sen när tiden e inne för eran del!!


Puss på dej mitt hjärta




Kommentarer
Postat av: Hanna
Låter som en jätte mysig helg gumman :) Grattis än en gång Kram
2010-07-04 @ 23:21:44
Postat av: Älskling
Älskar dig mitt hjärtegull. PUSS PUSS
2010-07-05 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback