Kiviks Marknad

Idag så ska jag o älsklingen köra till Kiviks Marknad o promenera lite där mellan de olika stånden, ska inom på Kiviks Musteri innan tänkte vi eftersom dom stänger kl:18.00 o vi ska ju köra från svedala typ 16.00 så vi får ta det först o sen marknaden, Ska bli kul o gå runt där lite.. Får se om man köper nåt, jag e ju en ganska snål person, i alla fall mot mej själv. Kanske fylla på i min strumpsamling :P, eller vad säger du Annika ;) Hehe
Den som känner mej vet att jag har en del strumpor i min ägo, som inte e använda då jag köper in en sjuhelsikes massa från olika marknader, men har inte gjort det sen typ 2 år sen så det börjar ta slut här hemma. Så blir nog minns 8 par idag om där finns några som duger för mej, för det är inte vilka som helst jag ska ha ;)

Sen till helgen är jag inte hemma alls, ska testa på o bo i annan stad men älsklingen :) Ska bli så underbart, vi ska bosätta oss i hans lägenhet från torsdagskväll till söndag tror jag det blir, får se lite hur Simba gillar o sova där, men jag tror inte det e några problem, han kommer älska Andreas balkong för den e stor o en massa sol där länge om dagarna.. Jag o Simba kommer vara ensam i Andreas lägenhet på fredag då Andreas ska iväg o jobba, ska ta oss några rundor i Landskrona, får hoppas jag inte går vilse hihi

Så detta får vara för nu..

Ha det fint!

Här är Simba o badar med Måns uti hans pool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback