Aktiv

Ja det har jag varit en hel del, som min rubrik lyder "Aktiv". I fredags så frågade mitt ex Daniel mej om jag var sugen på att cykla runt Bökeberg, o jag bara kände jag det ska jag, så vi bestämde mötesplats o sen cyklade vi runt där. Vi tog det lugnt o så körde vi till Yddinge badplats o tittade, då ser vi båda 2 en orm som slingrar sej ner i vattnet, usch hatar ormar. Sen efter vi cyklat o kommit hem så tog jag ett tag med dammsugaren o älsklingen skrev till mej o sa att han kom ikväll om han fick, klart han fick komma, får komma när han vill. O det bästa av allt var ju att han stanna hela helgen, vi laga mat eller han lagade mat, jag duka o så, levde samboliv o det var mysigt, känns så underbart o vara med honom, saknar han i massor mitt hjärta..

Sen igårkväll så fick jag ett ryck till, jag satte mej på cyklen o cyklade rundan fast på andra hållet. Rundan tog ca 40 min. Dammsög över här hemma sen när jag kom hem. Sen blev det kvällspromenad med Simba.

Sen började jag dagen med en ganska lugn promenad med Simba, sen kl:9 satte jag mej på cyklen o trampade runt Bökeberg idag igen, så skönt o komma ut o cykla.. När jag kom till cyklen  så var förresten vaktmästaren Jan där o satte upp trädgårdsmöblemanget. Äntligen liksom, jag o Micke tog upp vannaslangen igår så Simba kan bada i trädgården. Rundan idag tog 38 min, satte cyklen o kollade på möblerna där ute, såg dom var dammiga så jag spolade av dom så dom kan torka under dagen. Sen ner i tvättstugan o körde ett sköljningsprogram o sen upp o hämta sängkläderna o nu e dom i maskinen o sängen e renbäddad redan. Nu så ska jag ta mej nåt att äta för jag börjar bli hungrig plus att jag tror kroppen behöver nåt o jobba med efter detta aktiva :)

Imorgon kommer älsklingen hit igen. Längtar.
Puss på dej gullet

Lite bilder från rundan med Daniel
Tyvärr lite dåliga då dom e från min mobil.



Min cykel

Daniel  Jag

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Älskling
Du är duktig som motionerar och sköter hushållet. Saknar dig. PUSS
2010-07-06 @ 16:15:09
Postat av: Maria Sonesson
Saknar dej med mitt HJÄRTA <3 PUSSPUSS
2010-07-06 @ 16:26:49
URL: http://citronenmaria1983.blogg.se/
Postat av: Carro
Rolig läsning Marajja :)
2010-07-07 @ 11:09:44
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback