Feb. 26, 2010

Jag drömde en dröm men drömmen var inte sann, ack så besviken jag blev när jag vaknade och insåg detta.. Får drömma vidare och hoppas att det kommer att slå in så småningom..

Idag så vet jag inte riktigt vad som kommer att hända. Har inget direkt planerat, men det brukar jag inte ha heller, kan i stort sett göra vad jag vill när jag vill ju.
Har nyss kommit in med Simba efter hans morgonrunda. igår så fick jag använda hans regnjacka för det regnade ju så förbaskat, han brydde sej inte alls om den även om jag tog banden om bakbenen, skönt att han e så duktig.. Ska be min systers svärmor om hon vill sy fast de extra kardborrbanden jag satt dit då Simba inte e så stor om magen så jag behövde förlänga dem, har ju hört att hon har en värstingssymaskin =)

Just nu så sitter jag bara o bloggar lite o lyssnar på Michael Jacksons Beat It som e så bra.

Har fått träffa en till ny läkare så sen oktober 2009 så har jag träffat 3 olika läkare, men hon jag fick nu sist ska vara kvar några år nu så det känns tryggt, lite jobbigt o behöva ta upp allt igen med nya läkare hela tiden man vill ju bara gå vidare o läkas o bli bättre.
Men den nya läkaren ville ta nya prover så det blev 2 rör, hon kollade min sköldkörtel o B12-brist.

Fick brev av henne i förrgår där hon skrev: "Dina sköldkörtelprover liger fortsatt klart förbättrade jämfört med tidigare. Jag tycker att vi avvaktar med ytterligare medicinjustering i nuläget. Man kan se att Du som tillägg till B12-vitamin även behöver Folsyra-vitaminer". Så nu har jag fått ett recept på Folsyra som jag fåt hämta ut så fort jag får pengar, måste även hämta ut med av mina Levaxin o Betolvex. Väntar på min utbetalning men vet ej när jag får den och om hur mycket jag ska få, dryg väntan.



En liten visa som jag tycker e lite fräck faktiskt =P
Kanske inte så många som gillar den men men.
Lyssna o kommentera om ni vill..






Ha det kalas - Trevlig Helg!!


Kommentarer
Postat av: Carro
bra att du fått ordning på sköldkörteln den kan ställa till MKT i kroppen ...för att inte snacka om B12 brist ! Håll ut och kämpa!
2010-02-26 @ 15:01:14
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback