Feb. 16, 2010

Ja som ni vet så har ju jag o M gjort slut, e snart 3 veckor sen, på torsdag för den som vill veta =) Vet inte riktigt om jag vill skriva anledningen här, e ju mellan mej o M som det rör o ingen annan. Men de som jag känner o så vet ju anledningen o det räcker. Jag o M avslutade vårt förhållande  som vänner vilket jag tycker e viktigt då vi har Simba ihopa ju, både han o jag vill inte förlora honom.. Jag bor fortfarande kvar i min lägenhet eftersom det är jag som står på kontraktet.

Jag har Simba för det mesta då M inte har egen bostad ännu plus att han pluggar o jag går hemma änsålänge. Jag har börjat träna Simba att vara hemma om dagarna ifall jag får nått jobb eller aktivitet om dagarna, så han inte helt plötsligt måste vara ensam  en längre stund direkt.. Idag så trodde jag att det var dags för mitt första samtal för i år med psykologen men det e inte förrän imorgon, Jag har inte gått på samtal på dessa åren jag varit tillsammans med M.
Har inte behövts men för ett tag sen behövde jag men som det känns just nu så behöver jag inte nu heller.. Men ska dit o se vad han tycker o så..

Så så ligger det till i alla fall..

Vet dock inte vad jag ska skriva mer nu men lite uppdaterat blev det i alla  fall..

Kram Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback