Sommar Update

Nu e det ett bra tag sen som jag skrev här, e ända sen den 20 Juli o då var jag o Älsklingen på Kiviks Musteri o på marknaden. Jag skulle köpa strumpor tänkte jag men hittade inga som dög för mej, tycker både motiven o kvaliten har blivit sämre. Men Andreas shoppa lite där, nån korv som han ska ha med när han ska fjällvandra.

Den senaste tiden har jag tillbringat med mitt hjärta ANDREAS såklart, men även andra. Hjälpte Micke igår med att plantera om hans chili o paprikaplantor. Sen så gick jag en sväng hem om mina föräldrar för jag var uttråkad att bara sitta här hemma. Sen gick jag hem o satt en stund vid datan o sen gick jag o la mej efter jag pratat med älsklingen i telefonen.
Andreas e hemma i sin lägenhet o har varit det sen igår då han hade en liten inflyttningsmiddag med sina vänner. Kommer hit till mej idag igen o då ska vi köra Simba till Micke o sen så ska vi eventuellt ner till Gislöv på marknaden, kanske jag hittar strumpor där. Ska vara med Andreas länge nu, tills torsdag =) Så underbart det kommer bli. Vi har lite planer för veckan som vi får se hur det blir med dom. E lite beroende på vädret osv.

Ha det gott!!


Ps. Älskar dej Andreas <3 Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback