SNART

Ja nu e det inte länge till tills jag ska få träffa mitt underbara hjärta Andreas. Fick pratat med han redan igår för de kom i mål då. Målet var i Abisko, så vi har pratat i massor sen han fick täckning på sin mobil. Idag så ringde han o Tomas som han har vandrat med till stället där man kan boka om sin biljett, för dom ville åka hem tidigare men det var tydligen för mycket klydd så det blir att de kommer hem som det e bestämt från början o det e på fredag 12.30 i Lund typ. Jag har funderat e del på om jag skulle åkt dit o mött upp min älskling när de anländer, men får se hur det blir, kanske mor kunde köra mej dit eftersom jag ej hittar i Lund så bra.. Tur det finns mobiler så man kan smsa o ringa o höra hans röst för de e sjukt vad jag saknat att inte ha kunnat prata med honom..

Idag så har Annika & måns varit här på besök, vi gick o handlade varsin sallad o lite annat sen hem hit o så busa Måns & Simba o sen var det dags för Måns att äta o vila så det gjorde han o vi åt vår sallad när han sov.. En mycket trevlig dag.. Tack för idag gumman o Måns =)


Längtar tills det e vi igen <3
Vi i blen på väg till Landskrona

Måns som en liten bebis








Ps. Tycker ni e lite dåliga på
att kommentera i min blogg =( 
Så ändring nu! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback