Påsken/Promenader

Ja då får jag skriva lite såhär efter påsken.. Min påsk har varit lugn o skön, har bara varit här hemma med Simba, känns som om de e så överdrivet med påskmat osv.. Så nä tack jag e hellre hemma o gör annat..

Har börjat att promenera med Simba varje kväll i 30 minuter i rask fart, idag gick jag lite tidigare än vad jag gjort de andra dagarna, men det e så skönt att komma ut o röra på sej.. Har som jag kanske nämnt här förut gått ner en del i vikt (9kg) mer ska det bli så klart.. Det e från oktober 2009 som jag gått ner dessa kilona. Det e bara början, en riktigt bra början.. Det som jag ändrat i mitt liv är att äta minst 3 mål mat om dagen o en massa promenader blir minst 6 promenader om dagen.. Har slopat mjukt bröd, så nu äter jag bara Havreknäckebröd/Grovknäcke Sempers e märket, e glutenfria eftersom jag e glutenintolerant, äter sen nån riskaka o yoghurt, o sen middag på kvällen. Hade ju förbud mot coca cola men det sket sej, går inte att lyckas om man helt förbjuder nåt.. Så de intas nästan varje dag, ska bli bättre på de men man kan inte ändra sitt liv på en dag..

Detta var vad jag hade o bjuda på idag!!


En underbar bild på min modell lillfisen Simba

Modellen Simba på en hundrastplats i malmö ute vid Berntorp

Simba; Chico, Lizzie
De e så fina o underbara alla tre <3

Modellerna
  
                                                                Fotograf: Micke Nilsson


Kommentarer
Postat av: Anonym
De bilderna blev ganska bra =)
2010-04-15 @ 10:08:40
Postat av: Benny
Bra jobbat! Gör som jag: försöka låta bli att dricka cola drycker på vardagar, och belöna sig lite på helgen.
2010-04-15 @ 16:42:22
URL: http://bereens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback