Inte Gå

Jag valde det som jag sagt ända från börjat att inte gå på min morfars begravning som ägt rum idag kl:11.00 Kände att jag redan ja vad ska man säga gått vidare kanske man kan säga, de gjorde jag ganska snabbt efter de jag fick veta att han dött. Var ju lite väntat då han låg på sjukan o åkt därimellan o hemmet liksom.. Men i alla fall så ångrar jag inte att jag inte gick, känns som vilken dag som helst. Klart en tanke har jag skänkt min morfar under förmiddagen. E liksom inte en hjärtlös människa som vissa kanske tycker för att jag inte gick.. Men mitt liv o mitt val, acceptera eller bry er inte! Jag finns inte för att bli hunsad hit o dit, eller göra som andra säger till mej att jag måste göra eller inte..

Tack för mej..

R.I.P
Morfar
<3

Simba i farten 2010

Simba 2010

Simba 2010

                                                               Fotograf:
Micke Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback