Grillat & fått ny mobil & 1 års dag <3

Har varit hemma hos mina föräldrar jag och Simba, blev grillad grishalskotlett som jag skötte, det var gott som vanligt. Min bror o hans fjälla var nere från Halmstad eftersom de var på morfars begravning som ägde rum o torsdags. Jag var hemma som jag berättade i förra inlägget.

Har väl inte hänt nåt så speciellt sen sist merän att jag skaffat en ny mobil då jag var så trött på min andre plus att den börjat sjunga på sista versen. Gick över från COMVIQ till TELENOR så fick jag en gratis mobil så de var ju billigt o bra.. Så nu har jag skaffat abonnemang men ska ha samma nr som innan, dock har jag 2 mobilnr just nu eftersom de inte flyttat över mitt gamla till telenor ännu. Det kommer hända under natten till den 5 maj.

Idag så är det Simbas födelsedag, han fyller 1 år redan, sjukt vad tiden gått fort. Känns ju som det var igår som jag o M hämtade hem honom. Så det ska firas idag hemma hos M´s föräldrar så Simba kan busa av sej med sin lillebror Chico o mor Lizzie.
Vi ska följa med M´s syster till hundkursen sen ikväll för att hälsa på ledarna för de hade frågat hur det var med Simba, så vi tänkte kan ju vara kul för dem o se honom igen.


Grattis till dem alla 3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback