Snart Helg

Ja då var det torsdagskväll, klockan är i skrivande stund 21.21. Ska snart lägga mej eftersom jag ska upp rättså tidigt imorgon. Ska iväg o jobba på Fiedler & Lundgren inne i Malmö, börjar 8.00 men vet inte när jag slutar så det blir lite spännande o se.. Dagen idag har inte varit så jätteaktiv, har suttit framför datan o spelat lite wow, har även gått några promenader med Simba, gick en lite längre i kväll vid 19.30 för att trötta ut honom men det e dömt o misslyckat då han e en energisk kille..

Detta får vara för ikväll, orkar inte skriva mer just nu plus att
jag ska inta sängen om en liten stund. Ska lyssna på lite musik från min mp3:a


Godnatt Gott Folk
Trevlig Helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback