Slut På Helgen - Redan =(

Happ då var redan helgen förbi. Har inte gjort så jättemycket men det e bara skönt.. E ju det som e tanken med helgen tycker jag då man jobbat en hel vecka.. E man hemma varje dag så får man göra nåt på helgerna, annars så blir det bull..

I skrivande stund så e klockan bara 07:50 men det kan inte hjälpas, vaknade lite i 7 gick på toa o sen klädde jag på mej o gick ut med Simba. Nu ligger han i sängen o gnagar på sitt ben. Micke sover ännu, o jag skulle egentligen oxå sovit lite till men känner att jag inte kan sova mer just nu, har en konstig känsla mellan skuldrorna, känns som om det ska låsas där på nåt konstigt sätt. Inget skönt med andra ord alltså.. Hoppas att jag inte blir sjuk nu när jag har jobb veckan ut i alla fall, sen vet jag inte om där e mer just nu.. Men hoppas på det o att jag INTE blir sjuk.. *TA I TRÄ*

Idag så blir det att vi antagligen ska köra in till Maxi Toftanäs för att handla det mest nödvändigaste som jag behöver till jobb, o nåt här hemma såklart. Som det känns just nu så hade jag helst skippat det men det kan jag inte för då har jag inget att äta på jobb, vilket e bäst, jag mår mycket bättre då jag ätit på mer regelbundna tider o framförallt FRUKOST..



Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback