Ny bild (headern)

Har fått ändrat bild på min headers här. Bad Jessica som hon heter om hjälp då hon gjort hela min bloggdesign sen tidigare.. Jag var så trött på den bilden som jag hade innan att jag ville ha en bild på mej o min hund Simba då min blogg handlar om honom o mitt liv.. Ändrade även så min signatur blev centrerad, var vänsterställd innan..

Har varit en riktigt slappedag här hemma idag då Micke åkt på feber o skit.. Själv så mår väl inte jag riktigt hundra heller men får hålla mej uppe med hjälp av ibumentin..

Ikväll så har jag o Micke lirat lite GH (Guitar Hero) Det var sjukt längesen som vi spelade det, kul var det så länge som det inte fi**ade.. Först började Mickes gitarr fi**a o sen efter ett tag började min så jag blev lite irriterad o slutade spela, kollade bara på när Micke spelade..

Här kommer några bilder från när vi
var i Höllviken med Simba för första gången:

Simba på stranden första gången     Höllviken 19/9-2009


Simba på stranden första gången     Höllviken 19/9-2009


Simba på stranden första gången     Höllviken 19/9-2009


Kommentarer
Postat av: carro
Tackar, jag är nöjd! den blev i realistiskt stuk utan så mkt konturer...mkt trevligt
2009-09-21 @ 09:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback