Jobb

Hejsan..
Då har man varit flitig hela denna veckan, har jobbat o det känns i ryggen kan jag säga, men det känns skönt att ha kommit in i arbetslivet igen.. Har jobbat 7 dagar men dock inte i sträck. Men det har varit skönt som sagt..
Vi har gått 2 gånger på hundkursen o nu återstår 8 gånger. Simba e så duktigt, ja vi oxå eftersom det e vi som e ledarna till honom. Vi turas om varannan gång så Simba vet att vi båda e ledarna.

Efter jobb igår så stack jag, Micke o Tommy in till Malmös Media Markt, vi ville köpa film, o film blev det, Män som hatar kvinnor och Marley & Jag. Jag har sett den sistnämnda redan men den var så bra o sorglig så jag var bara tvungen o ha den i min dvdsamling..

Idag så är det stora slappedagen för min del, ska inte göra för mycket. Micke e iväg o tävlingskjuter med pistol, hans första tävling så vi får se det går... Jag o Simba ska mysa riktigt mycket idag oxå, ta igen allt vi missat i veckan då jag jobbat.. I eftermiddag/kväll så blir det umgänge med Tommy, jag ska se om jag kan hjälpa honom med sin mobiltelefon.. Vet inte riktigt ännu när o vad som står på schemat. Men det återstår att se..

Detta får räcka för idag orkar inte tänka mer på vad jag kan skriva för nåt här...
Men ha det fint så ses vi igen en annan dag.. Blir nog inte i veckan som kommer då jag har jobb då med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback