Tisdag 20 Oktober 2009

  
Ja här sitter jag i min o Simbas ensamhet. Nyss inkommen från morgonpromenade med Simba, skulle egentligen gått en lagom lång promenad men tyckte det var lite för tidigt o så e det ju mörkt ute, vilket jag inte gillar så mycket.  
 
Men men det e skönt att komma ut så på morgonen o promenera en stund o sen sitta ner här en stund o sen fixa frukost som då består av en skål med havregrynsgröt med lite jordgubbsylt o mjölk. Riktigt gott är det plus att man står sej en stund på det.. Synd bara att havregryn ska vara så jäkla dyrt, köper Sempers Ren Havre då jag är glutentolerant.


Micke har kört iväg för sin första dag på jobbet. Hoppas att det går bra för honom där. Har inte direkt några planer som ska göras för min o Simbas del. Kopplade in min stereo o har på rockkanalen där just för att få lite ljud o så runt omkring oss.  

Fick nyss sms av Micke som sitter själv på jobb o så e där kallt som fan. Hoppas de kommer snart för de e tydligen mest ute på andra företag o jobbar, men de borde ju vänta på alla, kan jag tycka. Ja vi får väl ge det en chans.


Detta får vara för nu, orkar inte tänka
på vad jag vill skriva om här idag.


Som ni ser så har jag börjat med lite med olika
 animationer i min blogg för att liva upp läsningen..
Ni får väldigt gärna kommentera om
det e fint eller om det e fult/störigt!?
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback