Händelser....

Ja då har det gått en tid sen jag skrev sist.. Har dock inte hänt nåt speciellt sen dess. Har blivit sjukskriven pga (sekretesser) endast för mina nära..

Jag fick ett samtal utav min lillasyster Yasmine i torsdags, hon såg på min msn att jag skulle ta vaccinsprutan då o det skulle hon med göra så hon undrade om vi skulle ses o gå dit tillsammans, hon hade precis varit o övningskört så hon kunde komma direkt. Så det bestämde vi att det kunde vi göra, hon köpte med lite fika o jag stod för drickan.. Så underbart kul att äntligen träffa henne igen, går så långt mellan gångerna, när vi var yngre så umgicks vi i stort sett varje dag o det kan jag ju säga att det saknar man som fan.. I alla fall så kom hon hit, vi fikade o så pratade vi lita skit o lite hon fick träffa Simba för första gången o hon blev hel såld på honom (inte så kontsigt ju) =)Han e världens underbaraste som finns (även om han kan vara en pain in the ass ibland ;P)
Sen blev klockan så mycket att vi skulle gå o ta sprutan som vi båda var lite oroliga över. Men det gick bra, jag har mått som vanligt med bara ömhet där de stack mej, o knappt kunat lyfta armen så högt, inte för att jag måste göra det, men känner knappt av det alls mer idag o det e 5 dagar sen idag som jag tog den.. Idag så e det Mickes tur att ta vaccinationen hoppas på att allt går bra för honom oxå, han tar den efter jobb eftersom han slutar 16.00 så det blir hem om o sen iväg igen för hans del.. 
Just det har ju inte nämt att Simbas mamma Lizzie fick opereras pga livmodersinflammation i onsdags. Allt gick bra o hon e på repningsvägen, får inte busa o så pga stora såret o stygnen. De fick ta bort hela livmodern på henne då den var så stor. Lizzie tyckte nog att det var skönt att den kom ut om nu den trängts där inne i henne. Vi hade i alla fall tur att vi hant få valpar (Simba & Chico) från henne.


Lizzie några dagar innan hon blev operarad pga sin livmodersinflammation


Kommentarer
Postat av: Carro
jag fick 100 mg direkt för typ 2 år sen...aldrig behövt ändra dosen..
2009-11-26 @ 10:34:34
Postat av: Anonym
Aptiten frågade du ju om...nej jag märkte inget sånt. Men det är såååå himla olika vilka symptom man har. jag märkte att ngt var fel när jag inte kunde gå ner i vikt. Och visst har man varit små deppig, håglös till och från...men det hör till. Jag är en orolig människa till naturen, men jag försöker ändra på det så gott det går iaf !
2009-11-26 @ 11:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback