Propp

Idag så vaknade jag klockan 8.00 o kollade på hemtelefonen för o se vad klockan var och den visade inte tiden längre o så stod den o blinkade " Söker Basstation 1" tänkte då att då har strömmen gått. Efter det så gick jag på toa, sen så kollade jag om strömmen kanske kommit tillbaka men det hade den inte, jag fick gått in o till Micke o väcka honom så han kunde kolla proppskåpet, det var en propp som gått sönder så den hade slagit ut sovrummet o köket. O jag har inte tänkt på det under de åren som jag bott här att ha nya proppar hemma, så det fick bli att Micke fick köra o handla nya proppar, så nu har vi fått ström i sovrummet o köket igen..

Idag blir det nog att ta det lite lugnt, Micke har ont i sin vänstra arm så han kan knappt ta något med den armen, hoppas den blir bra snart.. Ska ner till Brandkåren här i Svedala sen i eftermiddag då Tommy, Mickes bror ska tvätta vår nya bil o dammsuga den till oss, han vill det så gärna. Skulle egentligen kommit dit med vår andra bil men fick inte tummarna loss till det.. Men idag så verkar ju det blir fint väder.. Efter han tvättat bilen så ska vi käka nåt ihop o kanske kolla på nån film eller nåt...


Synes senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback