Min Bil

Detta är fina bilen som tar oss dit vi vill..
Fick den Tisdagen den 12/5-2009..
Är så kul med en ny o fin bil o med grymt bra stereo...
Har kört massor redan med den, o mer kommer det att bli så det tjongar om det.
Vi kommer att köra till Halmstad med den på Söndagen den 31/5-2009 för att fira min brors födelsedag. Sen den 6/6-2009 kommer vi att köra till Janstorp för att fira min syster o hennes kille har födelsedagsparty, de har sån tur, fyller år samma datum men blir inte lika gamla.. Sen den 9/6-2009 så är det dags för min kusin som tar studenten i Lund så då ska vi dit, blir dock bara att vi kör hem till dem i Genarp då, har för mig att mor sa att hon inte var hemma förrän sent..
Sen den 13/6-2009 så kommer Micke o hans bror Tommy att köra själv upp till Ullevi för att titta på Monster Jam.. Själv så blir det nog Skurups Marknad för mig, antingen om jag åker med mor o far eller om jag hör med min syster o hennes kille som bor utanför Skurup (Janstorp) om jag kan få gå med dem.. Sen så har vi inga andra datum som vi ska köra nån längre sträcka på.. Har dock datumet den 24/6-2009 i huvudet jämnt o ständigt. är då som valparna är 8 veckor gamla o man får hem godingen Simba till oss...


Min Bil:

Här är min fina nytvättade bil...


Nä nu ska jag knoppa..
Sussa sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback