29 Maj 2009

Nu e det helg o då e det dags för mig o Micke att passa valparna då hans päron e på mcträff nånstans i Sverige, de åkte igår vid middagstid. Vi var hos valparna nästan hela dagen igår förutom när vi körde till Maxi Toftanäs o till Bulltofta Kött för att köpa grillspett. Ska grilla det idag där hemma hos Mickes föräldrar, ska bli sjukt gott med grillspett, vi hade det för nån helg sen o jag gillade det sjuk mycket.. Fattar inte hur i helv... man kan vara vegetarian... Nej det e inget för mig :P

Just nu så sitter jag här o väntar på att tvätten ska bli klar så man kan få komma hem till valparna o gosa o busa med dem.. Micke e där redan just för att Lizzie skulle ut på morgonpromenaden.. Nu tror ni säkert att Lizzie o valparna sovit själva men ni kan vara lugna, Mickes bror Tommy har sovit där i huset med dem, o så nu på dagen jobbar ju han så vi får vara där. Micke kommer hämta mig så fort jag vill.. Jag ska bara packa ner maten o allt som vi ska ha med oss för resten av dagen o kvällen där hemma.. Blir lite av en spelkväll oxå, fia med knuff, Uno o ev. kasta gris..

Kom nyss o tänka på att valparna e ju 1 månad gamla idag.. De föddes den 29 April ju, o idag e det den 29 Maj.. Sjukt vad tiden gått fort, känns som om vi haft valparna längre hos oss.. NU e det bara 4 veckor kvar till de e 8 veckor gamla o Simba ska flytta hit till oss o gud vad vi längtar så, ska bli sjukt roligt med en valp i huset..

I övrigt denna helgen så ska vi nog mest ta det lugnt, ska en sväng upp till Halmstad för o fira min bror som fyller 33år på Måndag den 1 Juni... Så det blir vår första Halmstadsrunda med nya bilen, även om bilen redan varit där uppe förut..

Nä nu får det vara för idag, eller nu, kanske uppdaterar när jag kommer hem ikväll..
Ha det gott så länge...

Brödrarna Simba & Chico

Simba o Chico 28 Maj 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback