2009-05-09

Lördagen den 9/5-2009 så bestämde jag o Micke oss för att  valpisen som vi ska ha att han ska heta Simba. Jag fastnade för det direkt när Micke sa det men så har han varit lite så med om han ska heta det, men vi bestämde oss för det igårkväll, då de öppnar öronen o ögonen, kan ju vara bra så han vänjer sej vid namnet redan :)

Har varit uppe i Löddeköpinge på "Hästar & Hästkrafter" där Mickes syster Titti skulle visa sin häst Gullfaxi (islandshäst). Var där för att fotografera henne när hon hade uppvisningen med honom. Blev en del bilder. Sen efter så körde jag o Micke hem igen men Lena stannade kvar o hjälpte Titti. Vi köpte med oss en fika innan vi körde hem så vi kunde fika, gjorde det o nu har jag bara suttit här vid datan o kollat runt o försökt se om där varit nåt fel med internet här hemma, men har inte hittat nåt.. Micke har försökt vila då hans mor o syster ringt honom precis då han lagt sej ner.. Men till slut så fick han vilat. Ikväll så blir det en vända till svärföräldrarna o grilla fläskfile o flinta, ska bli gott..

Kom nyss hem från grillning hos svärföräldrarna som jag nämde ovan.. Fick även sett att Simba (valpen) öppnat ögonen idag. Så söt så.. Nu vill man att de ska börja röra på sej som valpar gör...  

Får vara för idag...



Simba:

7 Maj 2009


Kommentarer
Postat av: carina
gott med grillat! finns det ngt godare, tror ej det faktiskt :)
2009-05-10 @ 23:35:26
Postat av: Elin
aww såå söt
2009-05-23 @ 14:24:04
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback