17 Maj 2009

Idag så har jag planterat min topp från växten Prickblad.. Undertiden som jag höllt på med det så hände det som jag varit lite så för... Att en vas med vatten skulle trilla, o det hände idag, inget kul när man har parkettgolv.. Men det ordnade sej, fick lite mer jobb att göra än vad jag tänkt från början. Vilket bara var att sätta den i jord min lilla prickbladstopp. Satte även en porslinsblomma i jord då den hade massor med rötter o det var den som åkte i golvet.. Blir bild av min prickblad som nyplanterad här o senare kommer jag antagligen lägga upp en bild på den när den vuxit massor o eventuellt fått en blomma som då är mitt mål :) Ja jag är en växt/blomintresserad, kul när man verkligen ser hur de växer o frodas..




Nyplanterad den 17 Maj 2009

Nu så ska vi nog iväg till valparna Simba o Chico..

Ha det gott idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback