Sommartider

Då har vi kommit till sommartiden nu.. Har fått flytta fram klockan en timme inatt, fast vi gjorde de redan igår innan vi gick till sängs. Helgen så har de inte hänt så mycket för min del, städade o tvättade lite under tiden som Micke var hemma hos sina föräldrar o fixade med sin MC, polerade den o gjorde den fin, körde den lite varm o så.. Efter de var klara med de så kom där en snubbe som skulle kolla på den då den e till salu, o han ville ha den så de fick handpenning på den o så, nu ska de bara fixa kopplingen till honom sen så kommer han o hämtar den fortast möjligt.. Sen efetr de så röjde de ut förråden o loftet, då vi ska iväg på en loppis på lördag, ska stå där o sälja lite allt möjligt.. Hoppas bara man får sålt lite saker nu då..

Ikväll så körde vi hem om mina päron för o hämta en sak.. Sen därefter hem till Mickes föräldrar o hälsade på lilla Lizzie, låg o lutade sej på mitt lår, så himla gosig som hon e.. O jag klappade o masserade henne på öronen o hon bara mös som bara den. Hon kan konsten o mysa, hoppas hennes bebisar blir som henne.. Ser ut som hon blivit lite rund om lilla magen. Tyckte med att jag kände de små liven där inne idag, men kanske e för tidigt?! Kanske rent av inbillar sej att man känner dem =P

Nu i veckan så ska jag bara ta de lugnt fram till onsdag då jag ska jobba 7.30-15.30 sen på torsdag jobbar jag 8.30-16.00 o på fredag jobbar jag 7.30-16.00 skönt o komma hemifrån o tjäna lite pengar. Får lägga undan en del då vi ska upp till ULLARED nästa månad, April då..  Skulle egentligen dit nu på Tisdag men de blev ändrat pga pengabrist. Men nu har vi lite mer tid o spara lite tills vi ska dit istället.. Inte för jag har nåt speciellt jag ska handla, men kan vara kul o åka iväg lite o inte bara sitta hemma o titta på väggarna. Är med Mickes, mor o syster som vi ska åka dit med..

Nä nu får de vara nog för idag/ikväll kommer inte på nåt mer o skriva om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback