Snabbvisit

Idag så har jag haft en liten sötis här på besök, lilla Lizzie, under tiden som Micke körde sin mor till Malmö..
Var ju ett bra tag sen som hon var här hemma hos oss. Hon e så gosig o speciell...
Har inte hänt så mycket här på några dagar, men var hemma o hjälpte min mor igår o baka biskvier, jag hant tyvärr inte vara kvar o hjälpa henne med att doppa dem i chokladen, o ingen bild heller :(
Får ta mej dit en dag med Mickes kamera så jag kan ta en bild på dem så som jag gjorde med struvorna.. Ikväll så kollade vi på Så ska de låta, var sådär, kan inte med den där Lasse Holm. Men han Claes Malmberg e bara så rolig.. 


                                      

   Lizzie:


Nyvaken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback