Roadtrip -- Update igen

Då var det dags för en Roadtrip för Micke, hans bror o deras far. De ska upp till Växjö o hämta en MC. Kände inte direkt för att följa med i o med den sträckan.. Nej så jag blir hemma idag o fick lite besök här hemma med Lizzie. Vi ska gå en promenad hem till Annika o Måns o hälsa på några timmar, kanske vi går en promenad vi fyra. Ska se om de blir några foto som jag kan lägga in sen på Lizzie o Måns.. Måns älskar ju hundar så hoppas han blir glad när vi kommer...

Ja då har denna dagen med mött sitt slut. Har passat Lizzie idag ju o det gick superbra, var ju hemma hos Annika & Måns, o hon fick följa med dit.. Måns jublade o skrev över att se henne, riktiga glädjetjut kom det från lillkillen. Han växer så de knakar tycker jag.. Går alldeles för fort.. Vi gick en runda sen som slutade borta hos Mickes föräldrar då hans mamma slutat jobba så slapp jag gå hem med Lizzie till oss igen.
Så jag pratade med Mickes mamma en stund, hannn knappt vara där innan Micke & C.O kom hem med MCn..
Den var riktigt snygg den... Men den bilden jag lägger upp e inte exakt den som han köpt utan en nästan likadan.. Ska tillkomma lite andra tillbehör senare... Kan se sen om vi tar en bild på hans när den e klar o så med allt på den....



Kawasaki VN 2000 Årsmodell -06:

Svärfars nya MC


OBS! Fick laddat in en ny bild då den andra bilden visade
en nyare än den han köpt..D.s





Kommentarer
Postat av: Carro
Tack för din kommentar!
2009-03-16 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback