Möblering & Tävling

Ja då var denna helgen med avklarad.. Jag har gjort en del denna helgen.. Igår (lördag 7/2-09) så fick jag bara för mej att min hörnsoffa inte skulle få finnas mer, utan jag skulle göra den till en trea så det gjorde jag med hjälp av min Micke.. Satte även upp dvdhyllorna vi fick så nu ska de bara fästas i väggen då golvet inte e så rakt så de står bra själva.. Sen e de bara att fylla på med massa filmer o Playstationspel i dem.. 
Idag söndag så har vi inte gjort så jättemycket mer än kört Mickes bror Tommy upp till Tollarp för det var dags för bowlingtävling där för honom.. O det gick riktigt bra, fick 612 p på 4 serier, på en fick han 198 p.. Det var riktigt bra spelat av honom... Sen så körde vi hem, pratade lite med Mickes päron o så om hur det gått.. Sen så körde vi hem till oss o började på middagen, Micke fick skala potatis o jag gjorde resten, stekte kryddjärpar, kokte grönsaker o gjorde
bea-såsen.. Jag var riktigt snäll då jag lät oss sitta i soffan o äta, oftas sitter vi ute i köket.. Var riktigt gott med mat när den var färdig.. Efter maten blev det att jag diskade upp det som använts vid matlagningen..
Efter det satte jag mig en stund vid datan o kollade lite på olika sidor tills det nya programmet Wipeout skulle börja på kanal 5 kl:20.00. Det var ett roligt program för en gångs skull. Efter det var slut så gick vi en liten runda, var skönt att komma ut o gå, ska göra det varje kväll nu bestämde vi.. Längtar lite till imorgon kväll...

 
                     
  Vår "nya" soffa:

Har varit en hörnsoffa förut


Har varit en hörnsoffa

      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback