Melodifestivalen 2009

Då var Melodifestivalen 2009 avklarad. Då får vi vänta på den andra stora Eurovision Song Contest som ska vara i Ryssland.. Tycker att det e helt acceptabelt att Malena Ernman - "La Voix" vann istället för Af Ugglas - "Snälla Snälla".
Vet inte vad jag gjort i så fall. Satt hemma hos Mickes föräldrar o kollade på det. Skönt att det e över för ett litet tag nu..

Men innan vi körde hem till Mickes föräldrar för o kolla på det så körde vi bort om mina föräldrar för att jag ville fotografera biskvierna som jag o min mor bakade i torsdags den 12/3-09 Så de gjorde vi pluss att vi fick dem med oss hem som jag fotograferade, bjöd dem på Mickes far o Tommy. Hans mor får smaka på dem imorgon då hon jobbar natt nu.. Men i alla fall så gick dem hem både för Tommy o svärfar.. Kul att de gillade kakorna..
Imorgon så e det ett födelsedagskalas som vi ska till. Är Mickes syster Titti som fyller 24 år,
hon har bjudit upp hela familjen på födelsedagsmiddag..
Sen på kvällen när vi kommer hem så blir det att kolla på de nya programmet "Wipeout" som började i söndags..
Var så sjukt kul..


                                       
Biskvierna:

12-03-2009


12-03-2009




Nå vad säger ni?? Ser de goa ut??


Kommentarer
Postat av: carina
hej.. Ser sjukt goda ut :) Jag är dåklig på att blogga för tillfället.. Antingen ikväll elle rimorgon så ska jag blogga gårdagen då jag passade syrrans unberbara barn:) Kram
2009-03-15 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback