Laptopsägare

J då har man blivit en laptopsägare, inte för att det e något speciellt för alla men för mig e det det eftersom jag alltid velat ha en sån.. Vi fick Mickes mammas eftetrsom hon aldrig använde den.. E ingen supermodern sak men den duger till de vi vill ha den till.. Jag satt hela dagen igår med den o fixade internet til den, fick först ha kabel till nätet eftersom jag inte fick rätt på det trådlösa, men till slut fick jag det så nu har vi en laptop med trådlöst internet i storarummet med.. Jag uppdaterade även datan. Installerade Msn versionen 8.5 o Internet Explorer 7 eftersom jag gillar den versionen bättre än den tidigare.. Frågade såklart Micke först om de var ok att jag gjorde alla ändringar.. Han sitter här o småkivar med mig, säger "datanörd" men jag bjuder på de då jag e intresserad utav datorer.. Man kan ju göra sjukt mycket med en data egentligen.. Man ska bara komma på vad de e o så..

Idag så e det nog en lång dag för oss, ska iväg o handla, sen så ska vi iväg o låna Mickes systers bil för vi ska köra in till Malmö, till en gammal klasskamrat till mig o hämta deras dvdhyllor som vi har köpt, men tyvärr så kommer inte hon vara hemma då hon skulle träna, hade varit kul o träffa henne o se hur hon ser ut efter ha lyckats gå ner massor i vikt.. "Du e duktig" du vet vem du e..

Ska jobba imorgon en halvdag, skönt man kan börja så. Jobbar mellan 8.00-13.00 på äldrebarnsidan...

Nä nu ska jag väcka Micke så inte dagen springer iväg för oss..

Kommentarer
Postat av: carina
Skoj med bärbar data...Vill oxå ha en ... Ska flirta med sambon :) KRam
2009-03-03 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback